Nenechme se zaskočit – několik tipů, jak posílit organizmus.

leaf image

I když si s námi počasí hraje, teplé dny střídají ty deštivé, je potřeba si přiznat, že podzim je tu. Tak si pojďme připomenout, jak posílit organizmus, aby nás změna počasí nezaskočila.



Mezi superpotraviny patří i chlorela, kterou bych vybrala pro toto období. jedná se o jednobuněčnou mikroskopickou řasu, která je nejbohatším zdrojem chlorofylu, minerálů, vitamínů a dalších stopových prvků , které prospívají naší imunitě.

Chlorella je nejvíce konzumována v Japonsku, kde je nutričním doplňkem číslo jedna. Více než deset milionů Japonců ji užívá pravidelně. Japonsko je také jejím největším producentem.

Jak nám chlorela prospívá:


  • Posiluje imunitní systém

  • Regeneruje buňky

  • Přírodní antioxidant

  • Obsahuje důležité stopové prvky jako je selen, zinek

  • Pomáhá odstraňovat toxiny a jedovaté látky z organizmu

  • Zmírňuje procesy stárnutí

  • Napomáhá odolávat stresovým situacím



Tak teď si jen vybrat, posílit organizmus a vydržet fit. Jen nezapomeňte, že k tomu přispívá i odpočinek, procházky v přírodě a nestresovat se z blížících se vánoc.

Článek Kvašená zelenina - PICKLES
Kvašená zelenina - PICKLES

Pickles je kvašená zelenina. U nás známá hlavně jako kvašáky – rychlokvašené okurky nebo kysané zelí. Dnes se však dělá ..

ČÍST
Článek Domácí těstoviny s lepkem i bez
Domácí těstoviny s lepkem i bez

S jarem do našich jídelníčků přirozeně zařazujeme lehčí jídla. Z těstovin můžeme vytvořit lahodný hlavní chod ale i svěž..

ČÍST